sobota, 30 kwietnia 2011

ale się ponarobiło D:
ale to wszystko tajemnica i nie mogę nic powiedzieć :x
tak więc podam tylko statystykę bohaterów hodowcy
rozmawiamy
nie mamy kontaktu


Szafirowy Sen
Betonobrody (skojarzenie - wszystko ze średniowiecza)
Tęczooka
Wiatrousta
Tłusty Kupiec (skojarzenie - każda piosenka hip-hopowa)
Szmaragdowa Łąka (skojarzenie Muse - Supermassive Black Hole)
Ognista Ciemność
Kasia (skojarzenie... WSZYSTKO T_T)
Ciemnoksiężycowa Dama
Rdzawa Róża
Krucza Gwiazda (z nią kojarzy mi się pewna łąka...)
Północna Tęcza
Królowa Kruczej Bieli (definitywnie kojarzy mi się z nią piosenka Damien Rice - 9 Crimes)


skoro już tak się rozhulałem, mam dwa wiersze :3
od pierwszego powstała Krucza Gwiazda


Splećmy nasze spojrzenia

Niech tańczą
Na granicy bezkresnego cienia
O krucza gwiazdo...

Na cienkiej nici Twojego blasku
Niech walczą
O nieskończoną dominację
Wspólnego istnienia

Lecz nie by wygrać. Jedynie by patrzeć


Pojedynek splecionych spojrzeń,
Pojedynek między wiedzą tajemną,
Pojedynek gorących o wszystko co drogie,

Pojedynek zmysłów, które się nawzajem pieszczą...


I splećmy nasze myśli

Niech płaczą,
Jakby wszystko miały niszczyć...
O krucza gwiazdo,

Zatańcz z moimi marzeniami.
Zdradź mi kiedyś,
Czy Twoje potrafią
Tak mocno wierzyć,

Że już nigdy nam nie zgasną...


Wspólny taniec rozpalonych snów,
Wspólny taniec zapomnianych miejsc,
Wspólny taniec rozszalałych burz,

Taniec spragnionych rąk w rytm naszych serc...


I splećmy nasze dłonie

Krążąc wzrokiem
Po nieboskłonie
Krucza gwiazdo, kroczmy razem niepewnym krokiem,

Zatańcz pijana ze mną na czarnym płaszczu
Pochmurnego nieba
Zatańcz ze mną swoimi dłońmi
Nie każ mi odchodzić, nie każ mi się zmieniać

Powiedz tylko, że mam delikatnie wodzić


Po Twojej delikatnej skórze,
Po oczach w których widzę siebie,
Po ustach naznaczonych słodkim bólem...

Pospieszne oddechy podczas cichych uderzeń...


I splećmy nasze oddechy

I je tak zostawmy...
Niech będą dowodem naszej niewiedzy,
Niech będą dowodem, że się...

Pokochamy się kiedyś... Gdy wzejdzie słońce,
A Ty znikniesz z nocnego nieba,
O krucza gwiazdo
Spadnij na jesienne drzewa
Pośród liści które przy mnie tańczą...

Ja tam czekam...

I tam spleciemy wszystko to, co obiecałem.
O krucza gwiazdo, od tak dawna na Ciebie czekałem...





drugi natomiast dał mi nazwę Królowej Kruczej Bieli. tak, po prostu pisząc sobie byle co, uświadomiłem sob ie, że to ona


Białe kruki z pięknych liter,
Ocierają się o niebo,
Wykreślone jasnym tuszem,
Nad szarą ziemią

Upstrzoną złotymi
Maźnięciami czarnego pędzla.
Tysiące plam dziwnych, krzywych
Skrytych w polnych krzewach

Podkreślają Królową kruków,
Brąz jej oczu, złoto włosów,
Wzrok, który z lekkością puchu
Prześlizguje się wśród kłosów,

Delikatne dłonie
Muskające słoneczne promienie
I stopy porzucające udeptaną drogę,
Duszę pragnącą żyć nie dla siebie.

Tak maluję w mojej głowie
Skrawek wesołej przestrzeni
Pośród nieskończoności skrytej w żałobie.
Ziarno szczęścia w zepsutej ziemi

I ja stojący za Tobą, w najjaśniejszym z cieni,
Wtulony czule w plecy Królowej Kruczej Bieli



Jest jeszcze coś od Płomiennowłosej... ale to za długie xD wiersz na 50 stron :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz