poniedziałek, 30 maja 2011

Tajemnicze coś wersja pre-alpha 0.5

kurczaki. gdzieś mi wcięło kartę od aparatu...
tak na złość wrzuciłbym jeszcze kilka zdjęć:P
nie prowadzę tego bloga by być podziwiany, czy pokazać czego to ja nie umiem. próbuję być uczciwy i wrzucać wszystko co robię. tak, zdaję sobie sprawę kiedy spieprzę sprawę, sam sobie potrafię wytknąć więcej błędów niż innym... ale każdy popełnia błędy.
no... może ja szczególnie często x)
niefajnie jest później słyszeć komenty "nie masz pojęcia jak rysować" itp., ale nie mam zamiaru z tego powodu wrzucać tylko mega odjebanych rzeczy (w zasadzie to właśnie je zostawiam dla siebie), bo to dla mnie oszustwo i pozerstwo
a tu nowa wersja serduszka! jeszcze trochę i je dopracuję... gorzej będzie z połączeniem z tym krzyżem, bo projektuje to na krzywiznach... dziwnych krzywiznach xD

2 komentarze:

  1. Nie, ludzie nie pokazują publicznie swoich "dzieł" po to żeby je inni podziwiali, są zwyczajnie uczciwy i pokazują wszystko co robią. Gdyby nie oczekiwali aprobaty, to nie pokazywali by ich światu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie mogą mieć dużo bardziej skomplikowane motywy swoich postępowań niż się ogólnie wydaje :) i nie, swoich nie zdradzę :3 poza tym... nie wiem czy prowadziłe(a)ś pamiętnik. to piękne uczucie móc do tego wszystkiego wrócić. a blog mi to wszystko kompiluje... o ile blogger nie zbankrutuje i nie stracę go :c

    OdpowiedzUsuń