niedziela, 29 maja 2011

xD

dobra, nie mam siły na zbyt wiele dzisiaj ^^ pilnowanie w swoje urodziny pijanej mamy i cioci, męczy jak cholera x)
chciałem tylko podziękować za zajebisty komentarz <3
naprawdę cieszę się, że ktoś uważa to, co robię za beznadziejne. Jeśli to prawda, to mam duże możliwości rozwoju. Im lepiej się coś robi, tym jeszcze trudniej to usprawniać. Czyli wbrew temu, co myślę profesorom rysunku, mogę być dużo lepszy?
świetnie :3
wrócił mi zapał ^^
bo zawsze mówili, że jestem na za wysokim poziomie :c
tylko mała prośba. podesłać mi na maila swój rysunek, czy coś, żeby pokazać jak mogę polepszyć wszystko :) kiedy się to widzi, staje się to dużo prostsze :3 (btw. portrety tamte rysowane są w 10 minut, więc nie przekraczać tego czasu, bo będzie nie fair :c)
peace&love :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz