czwartek, 2 czerwca 2011

:x

Wybaczcie, że wczoraj nie dodałem nic z rysunków, no ale przy ćwiczeniach zdarłem sobie skórę z dłoni, a później musiałem przeprowadzać siostrę... jej szpargały ledwo się zmieściły do busa.
Dzisiaj mam cholerne zakwasy i lepiące się od ran ręce.
No ale i tak rysuję :3
Dopiero początki portretu ^^
Wstawiam, bo muszę zareklamować długopis Pelikan Stick. Naprawdę, to po prostu kredka o malutkiej średnicy xD nie wierzycie? lewy kącik oka w powiększeniu. to nie kredka, tylko właśnie ten długopis :3
wszystkie narzędzia użyte do tej pory
-Pelikan Stick (czerwony)
-Rotring Isograph 0.35 (czarny tusz)
-Derwent Coloursoft 

Rose C100 (skóra), Deep Red C130 (skóra+oko), Blood Orange C090 (oko)


A no i zapomniałbym. Jakby dziwnie to nie zabrzmiało, nie spotkałem jeszcze urody tak pasującej do czerwonego długopisu. Teraz będę polował na niebieską, żeby odświeżyć swoją teczkę rysunkową :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz